dimecres, 4 de març del 2009

Novetat! Ja et pots subscriure a "els dilluns al sol" !

Ahir vaig finalment investigar com s'afegeix això de les subscripcions al blog. Em vaig obrir un compte a http://www.feedburner.com/ i des d'allà t'expliquen molt bé com ho has de fer per afegir una casella de subscripció.

Com que últimament no escric massa sovint, et pots apuntar a la subscripció i així rebràs un email cada vegada que publiqui una entrada i no cal que estiguis entrant ansiosament al blog cada cinc minuts per mirar si hi ha res de nou :-)

Per subscriure't només has de posar el teu email a la casella de la columna de la dreta (on posa subscriu-te a "els dilluns al sol") i t'arribarà un correu electrònic perquè confirmis la subscripció. I ja està!

De totes maneres, prometo seguir explicant periòdicament les nostres peripècies americanes. Després de passar uns mesos no massa animats, I am back! Fins aviat!

3 comentaris:

El Gordo Cabrón ha dit...

igualment et podies subscriure via atom... jo per exemple et tinc a google reader, i així m'evito entrar ansiosament cada 4 minuts (jo sóc més ansiós)

Laia ha dit...

ja ho vaig veure, però vaig pensar que seria més fàcil, sobretot per la meva familia (mamà, tiets, etc...), posar-ho d'aquesta altra manera.
El que sí que no sabia és lo de Google reader. Acabo de posar el teu blog, a veure si ho he fet bé i m'avisa de tus aventuras con la bàscula. Ara, però, hauré de pensar que faig amb totes les hores mortes que em quedaran quan ja no hagi d'entrar en tots els blogs dels meus amics com una viciada cada tres minuts...

drapdecuina ha dit...

mai m'havia subscrit a res, quina il·lusió!