diumenge, 22 de març del 2009

Slot canyon, desert d'Anza Borrego

El cap de setmana passat vam anar amb els de la meva feina i en Xevi i la Zoila a fer una excursioneta al slot canyon, al desert d'Anza Borrego. A mi no és un desert que m'agradi massa, però està força aprop de San Diego (a dues hores en cotxe) i la idea de caminar per un canó d'aquests prims tipu Indiana Jones em va fer gràcia. A més, en aquesta època de l'any, és quan després de les pluges de l'hivern, les plantes i cactus floreixen al desert. Les flors només duren aproximadament un mes i després tot s'asseca per les calors inhumanes de l'estiu. Per això molta gent aprofita per fer les excursions per durant febrer o març.

Descarregant el cotxe per començar l'excursió

Des de dins del Slot canyon

Parets del canó

Es comença a fer estret

Tant estret que no passen ni les bosses

Final de l'excursió, a dalt de tot del canó

Parada en el camí de tornada per fotografiar les flors del desert (moltes són les típiques margarites i floretes liles que hi ha a tot arreu, però com que aquestes estan al desert fan més gràcia)

Cactus florit (foto de la Zoila que m'agrada molt)

La resta de fotos les he posat a l'album: http://www.lbahima.myphotoalbum.com

4 comentaris:

Glennis ha dit...

The cactus flower is pretty, but I couldn't climb that canyon to narrow and scary for me.

El Gordo Cabrón ha dit...

deixa't algun raconet del món per veure per quan tinguis 60 anys... que els jubilats tenen molta mobilitat...

Laia ha dit...

Crec que quan torni definitivament no tornaré a fer el fantàstic vol de 17 hores BCN-San Diego mai més... així que em toca aprofitar ara que estic aquí!

Laia ha dit...

Hi Glennis, welcome to the blog. I was very impressed that you could read Catalan! that's great! yes, the slot was very narrow, but only at some points. I thought it was cool to feel surrounded by those high stone walls. I love the cactus flowers too.