dijous, 30 d’abril del 2009

Pràctiques amb la càmera

Dissabte vaig estar llegint el meu nou llibre de fotografia i vaig anar a practicar pel barri amb la nostra càmera. Sempre m'ha agradat fer fotos, però mai havia tingut una càmera amb la que puguessis fer masses malabarismes. Aquesta la tenim desde fa mig any més i menys, és una Canon PowerShot S5 IS. No és de les reflex aquelles tant bones... i tant cares... però ens va agradar perquè té moltes funcions manuals i un bon zoom sense ser molt aparatosa.

el carrer on vivim

floretes

el parc del costat de casa, amb el seu camp de bèisbol, clar

dos nois practicant amb el monopatí a la posta de sol

un típic carrer "Wisteria lane"

retrats

el gos curiós


panning (no se com se li deu dir en català, com que el meu llibre és en anglès...)

Es tracta de seguir amb la càmera la persona o objecte que es mou per tal que quedi enfocat mentre que el fons queda desenfocat. És divertit de provar :)

Gràcies Víctor i Núria per la visita i per tornar-me a inspirar amb la fotografia! a veure si un dia m'atreveixo a intentar els teus planetes!