dimecres, 22 d’abril del 2009

Que som tontos o què?

Aquest és el mail que ens acaben d'enviar els de l'institut on treballo. Tela marinera aquesta gent que t'han d'avisar inclús de que les abelles piquen. Doncs sí! Ja ho sabem, jo ho vaig aprendre de ben petita!

"Spring has arrived and the warmer weather means that rattlesnakes and bees are now active. You may encounter them on campus. For your health and well being, please avoid any rattlesnakes and swarms of bees you may see. Report their location to Facility Services so that we can manage them safely. Thank you for your cooperation."

Ja va bé que ens ho diguin, que jo sempre que veig una serp intento agafar-la amb les mans! Manda webs!

4 comentaris:

El Gordo Cabrón ha dit...

Potser les abelles semblen una obvietat, pero les rattlesnakes et poden agafat desprevingut i després toca córrer. Trobo que són molts bons consells!!

Haurien d'haver afegit que si malgrat tot et pica una abella res millor que una mica de terra barrejada amb pixats com a cataplasma.

Laia ha dit...

No els defensis home, que són uns exagerats.

- Per la festa de nadal també ens envien un mail dient que si beus, després no vagis a treballar perquè pot ser perillós.

- Al gimnàs de casa meva hi ha un cartell dient que poden haver materials en el gimnàs que podrien ser cancerígens.

- Que si vas a pasejar pel desert portis aigua suficient per passar tres dies...

I així mil exemples. Si almenys com tu dius em diguessin que nassos he de fer si per casualitats de la vida em pica una serp...

Pol Valero ha dit...

Donaaa... Si que donen alguna informació útil:
Report their location to Facility Services so that we can manage them safely
A espanya et trobes un panal de rica miel, i tothom diu 'Aix, Uix', però ningú no reporta als Facility Services!

Laia ha dit...

ok, dos contra un. No em queda més remei que admetre que pobrets tampoc no ho fan tant malament... Però heu de reconèixer que com a mínim una mica de gràcia fa.