diumenge, 29 de juny del 2008

Guacamole a la catalana

La meva recepta de guacamole a la catalana (inspirada en les sabies instruccions de l’Oscar) està triomfant com a aperitiu a totes les festes. Si voleu provar-ho és molt fàcil de preparar. Poses en un bol:

- 3 o 4 advocats
- 2 tomàquets sense pell
- una punta d’all
- un trosset de ceba
(jo poso aquestes quantitats de ceba i all, però si us agrada més potente en podeu posar més clar)
- un raig d’oli d’oliva
- una mica de sal
- bastant pebre

ho passes pel minipimer però no molt passat, deixant que quedin algus grumolls, que sinó sembla una papilla.

I ja està fet. Compres uns nachos i a dipear! Ja em direu si l’heu provat i si us ha agradat.

2 comentaris:

drapdecuina ha dit...

Jo li afageixo un xorret de llimona y substitueixo el pebre per xiles a trocets, que piqui, que piqui!!!

Que chido!!!

Laia ha dit...

clar, ja va bé que hagis posat aquesta variació, que jo sempre m'oblido que hi ha gent a qui li agrada el picant, jeje.