dimarts, 8 de juliol del 2008

San Francisco

Estic escribint des d'una cabana amb connexio lenta i amb teclat america, aixi que perdoneu les faltes :)

Avui hem marxat de San Francisco. Hem estat en un hotel en el barri dels teatres envoltats de gent bastant rareta, per dir-ho suau. Fora del nostre barri era una altra historia. Hem passat dos dies passejant per pujades i baixades i mes pujades... Hem vist els famosos cable cars de les pelis, hem trobat bons restaurants, l'Anna i la Marta ens van convidar a un restaurant italia bonissim, hem visitat el barri gay, les tipiques cases victorianes, el barri chino amb les senyores fent galletas de la suerte... ens ha donat temps de fer-ho tot. I ens ha agradat molt. Ja se que es un topic, pero es veritat que sembla molt europea.

Un dels dies vam llogar unes bicis al pier 39 on hi ha les foques i vam anar durant una hora per a costa fins a arribar al Golden Gate. Vam tenir sort perque no hi havia massa boira i el vam poder veure sencer. Vam pujar fins a dalt (tela la pujadeta) i el vam travessar. Una passada el vent que feia dalt del pont, pensava que volavem. L'Anna, la Marta i el Pau van girar per on haviem vingut i van tornar en bici. L'Alex i jo vam anar a un poble de l'altra banda del pont per tornar en Ferry. Va valer la pena perque vam passar pel costat de la preso d'Alcatraz i vam veure la ciutat des del mar, amb la prespectiva de tots els turonets per on haviem estat patint el dia anterior.

Avui hem sortit cap a Yosemite. Molt fum pes focs que hi ha hagut pel voltant, tot i que estan molt lluny del parc. Estem allotjats en unes cabanes al mig del bosc, que no estan malament, l'unica cosa es que els banys son comunitaris i estan a dalt de tot de la muntanya!!! I fa moltissima calor, uns 30 graus. Espero que mes cap al tard refresqui... Ara anirem a fer una cerveseta i a planejar les excursions de dema. Plego perque a algu se li ha cremat algo a la cuina i hi ha un fum insuportable. Quan torni ja posare algunes fotos.

Anònim ha dit...

Nenaaaaaaaaaa!

A veure si lo dels focs serà cosa vostra ara! jejeje! Vigila la cuina i els fogons!

Doncs per aqui estem ben frescos ara, ens han caigut uns xafecs que ens han baixat "el calorro" que teniem.
Disfruteu del super Road Trip Californiano que us heu montat!