diumenge, 20 de juliol del 2008

Muscle beach, LA

Un dels llocs que ens van fer més gràcia de Los Angeles és muscle beach, al costat del Santa Monica Pier. Des del 1930 és el lloc d'entrenament de culturistes, aixecadors de pesos, gimnastes i acròbates. Hi ha cordes, anelles, barres,… de tot al costat de la platja. I també una gespa on els lluitadors practiquen les seves exhibicions i unes grades per mirar. Es veu que l'Arnold Schwarzenegger hi anava molt sovint ens els seus temps i molts culturistes famosos i actors s'han entrenat aquí.

Jo em vaig dedicar a fer fotos, que al cole no pujava ni la corda de nusos. Us enrecordeu o només era al meu cole que et feien passar per aquest suplici? Hi havia la corda de nusos, una corda llisa i un pal rígid. El pal només el pujaven uns quants escollits per la mare natura (entre ells ma germanes), però la de nusos la pujava tot deu menys jo, era el meu trauma. Sempre he sigut molt patosa per enfilar-me als llocs i gimnàs era l'assignatura que més odiava.

La Marta va pujar fins dalt de tot.

I també es va atrevir amb les barres.

I l'Àlex i el Pau no van voler ser menys.

I sabeu la peli "Big"? Sí, aquella que el Tom Hanks demana ser una persona gran a una màquina i l'endemà es lleva i té 30 anys. És que a casa meva l'hem vist com a mínim un milió de vegades...

Doncs vam trobar el Zoltar! I no podiem deixar passar la oportunitat de fer-nos una foto amb ell. Però no li vam demanar res. Per si de cas.

1 comentari:

drapdecuina ha dit...

HEY que bo la màquina de BIG, també l'he vist varies vegades, i si la pasen per la tele segur que la torno a veure.

Al meu cole també et feien pujar per corda i per un pal rígit, a mi s'me donava força bé totes aquestes coses. El "plinton" si que era una cosa rara de cullons.