diumenge, 21 de setembre del 2008

Laia San Diego Barcelona (en 4 dies)

La setmana passada em vaig enterar de que havia d'anar a Madrid per signar el contracte de la meva beca. De res va servir que els fes saber que els emails, faxs i signatures electròniques ja existien. Hi havia d'anar en persona.

En una setmana em vaig haver de tragar l'emprenyamenta, comprar uns bitllets i preparar-me (i també al meu jefe) pel viatge. Finalment vaig decidir prendre-m'ho amb optimisme i fer cas al que va dir la meva àvia quan la vaig trucar dient que venia "més val un dia que res".

Aquest matí he arribat, després de 18 hores de viatge, però ho porto força bé. Tinc dos dies per estar a Barcelona, un a Madrid i el següent ja torno. De moment en el meu primer dia, tot i la son, ho he fet bastant bé: he celebrat el meu aniversari amb la familia, he visitat el pis de l'Anna i també el de la Marta.

Demà tornaré a veure a tothom, faré un sopar amb els amics que puguin i ja m'acomiado de nou. Perdoneu que no hagi dit res a gairebé ningú. Dues raons: 1-la rapidesa en que ha passat tot, 2-tornem per Nadal dues setmanes (aquest cop els dos) i esperem poder quedar amb tothom.

Com no, he fet fotos. Dues a destacar:

La deliciosa fideuà de la meva mare que feia un any i dos mesos que no probava.

M'ha agradat veure un altre cop els terrats de Gràcia.

1 comentari:

Alex Soler Jover ha dit...

Quina bona pinta !

No t'oblidis de posar el tupper amb fideuà a la maleta, eh!

Un petó,

Àlex San Diego San Diego