divendres, 16 de maig del 2008

Benvinguts als dilluns al sol!

Començo aquest blog des de San Diego, mentre espero la decisió d'una beca del Ministerio de Ciencia y Tecnologia que vaig demanar al desembre.
Des del dia 21 de març, que vaig plegar del meu antic laboratori, estic a l'atur, passant els dilluns (i la resta de dies de la setmana també, per què enganyar-nos) disfrutant del sol de California. Així que ara que tinc temps lliure he decidit compartir les nostres experiencies, anècdotes i viatges amb vosaltres. Espero que us agradi el blog i que deixeu els vostres comentaris! Com diu un amic meu: vos estim a tots igual.

1 comentari:

Anònim ha dit...

laieta! que xulo el blog, ara que tens mes temps es una bona idea. Be, espero que et donin la beca i si no un temps de tranquilitat sempre esta be, eh? aprofita'l! un petonet des de la costa est.