dimecres, 21 de maig del 2008

Grant Pecoff

Gràcies a la gent del meu ex-laboratori hem descobert un pintor que ens agrada molt, Grant Pecoff.

És un pintor de San Diego, força jove, de 33 anys, que va començar pintant aquí per San Diego i California i que un dia va decidir anar a viatjar per Europa i visitar els llocs que havien inspirat els grans mestres. Va visitar França, Espanya, Catalunya, Italia i Holanda. Va tornar amb pintures increibles de Venecia, París, Cadaqués, els molins de la Mancha o la plaça de toros de Sevilla.



Després de conèixer la seva dona, es van instal·lar a les Bahames (digue’ls-hi tontos) i es dediquen a recorrer món pintant els llocs que visiten. Té uns quadres genials de California, Hawaii i el Carib.

Com que també té moltes pintures de San Diego, els seus quadres s’han convertit en un bon regal-record per la gent que marxa. Així és com el vam conèixer. Jo fa poc en vaig rebre un de part de l’Àlex pel meu sant. Com us podeu imaginar no és original, el que tenim nosaltres és un giclée, una còpia impresa digitalment. Es diu “Blissful waters of Salt Whistle Bay” i és del Carib.



Pels voltants de Sant Jordi vam anar a la innaguració de la seva nova galeria a Little Italy, a San Diego, i vam conèixer els Pecoff. Ens van semblar una mica pijos, però simpàtics, sobretot ella. Allà vaig rebre la meva sorpresa de St. Jordi, un llibre amb les ilustracions de les seves pintures escrit per la seva dona i dedicat i signat per tots dos. L’Àlex es va posar dacord amb la Jessica, la noia que porta la galeria i que ja ens coneixia després de mil visites, i ella me’l va donar.



Al principi em vaig quedar alucinada de que la Jessica sapigués que era St. Jordi i que escribís en català, però després ja ho vaig entendre tot. No se'm va esborrar la cara de sorpresa fins l'endemà. Vam passar la resta de l’estona fent país i explicant aquesta tradició nostra de regalar roses i llibres el 23 d’abril. Els va semblar “so wonderful and romantic”.

Si voleu veure la resta de quadres podeu visitar la seva pàgina web a http://www.pecoff.com/. Val la pena.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Los pecoff hace un puñao de años que estan en Espanya... pero no son pintores, son cantantes viejunos... que poca cultura !!!!!

Dale caña al mudito !!!! alomejor ha cambiado como Piedad y ahora es el rey del mambo !!!

Benja

Laia ha dit...

es verdad, se me olvidó comentar que eran primos hermanos. Que gran familia de artistas!

De totes maneres segur que, com amb l'Arnold Schwarzenegger, tots estem relacionats amb ell en 4 pasos. (Estava buscant la pàgina, però no la trobo!)